Pacor Pamero is een specialist in het op maat bedenken en ontwikkelen van kwalitatieve lederwaren en tassen. Wij zijn niet alleen leverancier maar ontwikkelen ook samen met onze klant, de wederverkoper en retail bedrijven, op maat gemaakte producten en zijn gespecialiseerd in relatiegeschenken, kerstartikelen, babytassen, tassen op medisch gebied, maar ook diverse lederwaren. 
 
Wij zijn op zoek naar een 
 
 
Project Medewerker
32 - 40 uur  
 
 
Functieomschrijving: 
Ter versterking van ons sales- en inkoopteam (afdeling custom made tassen) zoeken wij een project medewerker die het eerste aanspreekpunt vormt voor onze klanten en onze accountmanagers. Het is een echte hands on positie waarbij je dagelijks bezig bent op uitvoerend niveau. Je bent een echte duizendpoot die het leuk vindt uiteenlopende zaken op te pakken en veel naar je toe te trekken. Dit betekent dat je verantwoordelijkheid neemt voor je werkzaamheden en er ook bent voor de klant als er iets mis gaat. Dat betekent ook een stuk flexibiliteit en inzet en geen negen tot vijf mentaliteit.  
 
Werkzaamheden:  
  • Uitwerken, versturen en nabellen van offertes naar klanten 
  • Administratief verwerken van offertes, orders en inkooporders in Exact 
  • Ondersteunde werkzaamheden voor de accountmanagers en inkopers 
  • Onderhouden van klantencontact waarbij het verstrekken- en ontvangen van de benodigde informatie omtrent een aanvraag en order een hoofdtaak is 
  • Professioneel en accuraat reageren op vragen van klanten en/of collega’s 
  • Draagt zorg voor het plannen, coördineren en controleren van administratieve werkzaamheden 
  • Verrichten van werkzaamheden met betrekking tot orders en andere verkoop gerelateerde zaken 
  • Initiëren en opvolgen van acties die de professionaliteit van het eigen functioneren verhogen 
 
 
Je profiel: 
  • Commerciële en klantgerichte instelling  
  • Resultaatgericht  
  • Verantwoordelijkheidsgevoel 
  • Zelfstandig 
  • Team player 
 
 
 
Functie-eisen: 
  • MBO werk- en denkniveau 
  • Uitstekende communicatieve en administratieve vaardigheden 
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een must. Een goede beheersing van de Duitse taal is een pré.  
  • Beheersing Microsoft Office programma’s en Exact online kennis 
 
 
Kernwaarden: 
  • Is enthousiast 
  • Hulpvaardig 
  • Collegiaal 
  • Doelgericht 
 
 
Duur: 
In 1e instantie voor bepaalde tijd. Bij gebleken geschiktheid is een vast dienstverband mogelijk. 
 
Aanvang: 
Zo spoedig mogelijk  
 
 
Wij bieden: 
  • een uitdagende functie binnen een dynamische organisatie 
  • pensioendeelname en marktconforme arbeidsvoorwaarden 
  • goede ondersteuning 
  • gezellig team 
 
 
Verdereinformatie 
Spreekt deze vacature je aan maar wil je aanvullende informatie? Neem dan contact op met Chantal Arends (Senior Buyer), via telefoonnummer 0318 644402 
Direct solliciteren kan ook door voor 10 april en motivatiebrief en CV te mailen naar miranda@pacor.nl 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld