Oprichter en eigenaar Robert Klerk is trots op zijn bedrijf. PACOR Bags & Belts levert al ruim 20 jaar op maat gemaakte tassen en riemen met een uitstekende balans tussen prijs en kwaliteit aan talloze trouwe klanten:
“Onze opdrachtgevers kiezen voor PACOR omdat we veel specialistische kennis en veel ervaring in huis hebben. En omdat we goed samenwerken met alle betrokkenen. Dat maakt PACOR Made to Match.”
“Klanten herkennen ons aan de innovatieve betaalbare oplossingen, slimme details en de duurzame materialen van onze tassen en riemen. Maar inderdaad vooral aan de prettige, pro-actieve en professionele samenwerking.”
Deze creatieve manier van denken en werken zie je overigens niet alleen terug in het design van de producten van PACOR.
Je herkent het ook in het gevraagd, of soms ongevraagd, verrassen van hun opdrachtgevers. Het zijn de originele details, mooie oplossingen en liefde voor het vak waaraan je de producten van PACOR herkent.
Net als het design van de Bags & Belts is ook deze nieuwe website van PACOR Made to Match.
“We zijn pas tevreden als orders conform verwachtingen bij onze klanten afgeleverd worden. En als letterlijk elk item, stuk voor stuk, tot in detail matcht bij de goedgekeurde samples. Daar doen we het voor. Onze klanten blij maken. Betrouwbaarheid, afspraken nakomen. Op deze website laten we een aantal van hen aan het woord.”
“De uitstraling van het merk PACOR is ook Made to Match gemaakt. Onze huisstijl is niet alleen het resultaat van wat onze klanten van ons bedrijf vinden, ook binnen de organisatie is er gekeken hoe ons merk future proof te herpositioneren. Duurzaamheid is daarbij een belangrijk thema. Zo kijken we naar de veranderende wereld om ons heen, de markt waarbinnen we opereren en volgen we zoveel mogelijk ons hart en gevoel bij het creëren van unieke tassen en riemen.”
“Wij doen meer dan alleen vormgeven. Meedenken, pro-actief zijn. Snel en accuraat reageren bij een probleem, snel met een passende oplossing komen. Het proces van eerste ruwe schets tot aan goedgekeurde samples. Het eerst begrijpen van wat de klant wil en dat vervolgens vertalen met kennis, kunde en creativiteit.”
“Onze designs moeten niet alleen passen bij wat de klant en de eindgebruiker wil, maar ook aansluiten bij het modebeeld en een duurzamere samenleving. Pas dan is het voor ons Made to Match.”